Administrativní asistent/ka

Do naší společnosti hledáme šikovného a organizovaného člověka na pozici administrativní asistent/ka na plný úvazek.
Praha

Co budete dělat?

• administrativní činnosti – skenování, tisk, zakládání dokumentů do IS a jejich následná správa
• pomáhat s administrativou v případě nástupu nového zaměstnance
• zpracovávat tabulky v Excelu
• vystavovat faktury
• evidovat přijatou a odeslanou poštu
• administrativu spojenou s dotacemi
• podporovat týmovou spolupráci

Náš nový kolega by měl mít?

• SŠ vzdělání
• dobré organizační a komunikační schopnosti
• samostatnost a umění poradit si
• organizovanost a pečlivost
• MS Office na dobré úrovni
• zkušenost s dotačními programy výhodou, nikoli podmínkou

Proč byste měli chtít pracovat právě u nás?

• protože jsme stabilní firma rodinného charakteru, využívající dlouholetých zkušeností našich profesionálů
• pracujeme s kvalitním vybavením a používáme moderní technologie
• jsme flexibilní zaměstnavatel, nabízíme částečné úvazky, vycházíme vstříc maminkám na rodičovské dovolené, stejně jako studentům v praxi při studiu
• dbáme na dobré pracovní vztahy, pořádáme řadu společenských akcí, kde se rádi potkáváme
• možnost občasné práce z domova

Mimo to nabízíme řadu dalších benefitů:

• příspěvek na stravování
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na penzijní připojištění
• smlouvu na dobu neurčitou
• motivační systém odměňování

Ozvěte se nám